Jak nakupovat

Pro hladký průběh nákupu postupujte prosím podle následujících kroků:

Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:

  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace

 

Jak vložit zboží do košíku:


Pokud jste na našich stránkách našli zboží, které chcete zakoupit, vložte jej prosím do košíku pomocí piktogramu "do košíku" a stejně postupujte i v případě zájmu o další zboží. Pokud již máte v košíku vše, co jste chtěli zakoupit, klikněte na "Nákupní košík" popř. na piktogram "pokračovat do košíku", zkontrolujte si zboží, které je v košíku vloženo, množství a ceny. Pokud chcete přiobjednat další zboží, klikněte na možnost "Zpět do obchodu". Pokud je Váš košík kompletní, klikněte na "pokračovat". Nyní zvolte způsob dopravy a platby a pokračujte na další krok. Vyplňte příslušný formulář s osobními údaji pro doručení zboží, pokud se dodací adresa liší od fakturační, klikněte na“ Doručit na jinou adresu“ a vyplňte rozšíření formuláře, nyní zvolte "pokračovat".  Zkontrolujte veškeré údaje, zda se shodují s vaším požadavkem, případně nám připište nějakou poznámku k objednání - po zaškrtnutí políčka "Zadat poznámku pro prodejce" a odešlete. Další instrukce a informace obdržíte formou e-mailové zprávy.


Platební metody:

Pro platbu za zboží můžete volit mezi dobírkou, kdy platíte v hotovosti při převzetí zboží od přepravce, na Vámi uvedené adrese, nebo na výdejním místě Zásilkovny (Z-Pointu) nebo Balíkovny a platbou předem převodem na náš účet. Potřebné údaje k platbě Vám budu zaslány e-mailem po přijetí Vaší objednávky. Dále nabízíme možnost platby kartou online.

Nejsme plátci DPH.

 

Odeslání zásilky:
Zboží bude zpravidla odesláno do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky v případě zasílání na dobírku, pokud platíte převodem, či kartou online bude zboží odesláno maximálně do dvou pracovních dnů, od přijetí Vaší platby na náš účet, jehož číslo obdržíte e-mailem v informaci o objednávce. V případě dovolené budete informování e-mailem o probíhající dovolené a zboží bude odesláno po jejím skončení.

 
Dopravné a ceník dopravného: 

Zásilkovna Z-Point (výdejní místo) - možnost přepravy pouze zásilky do 10 kg

0-5 Kg   -   89 Kč s DPH

5-10 Kg - 129 Kč s DPH

Zásilkovna - doručení na adresu 

0-5 kg - 119 Kč s DPH

5-10 kg - 139 Kč s DPH

Balíkovna (výdejní místo) - možnost přepravy pouze zásilky do 15 kg

0-10 Kg   -   79 Kč s DPH

K celkové váze balíku je nutno připočíst váhu balení - krabice a ochranný materiál. 

 

 

Ceník platebních služeb

Hotově při osobním převzetí: Zdarma

Převodem na účet: Zdarma

Platba kartou: Zdarma

Dobírkou: 23 Kč

 

Při nákupu nad 2.000 Kč je doprava včetně dobírky ZDARMA.

 

Osobní odběr je zdarma, po telefonické domluvě na adrese:

Hluboká u Borovan 61

37312 Borovany

tel. 606330681

 

Rádi Vám připravíme dárkový balíček podle Vašich představ. Vámi vybrané produkty s láskou zabalíme do dárkové krabičky. Cena dárkového balení je +35Kč k celkové ceně objednávky. 

Stačí, když si z kategorií (omáčky, chutney, hořčice, ..) vložíte do košíku produkty, které chcete objednat a následně zabalit a do košíku přidáte produkt "Vlastní dárkové balení" z kategorie "Dárkové sety".

 

DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

  • Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?

K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

  • Jak vyřizujeme stížnosti?

Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.

  • Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.czwww.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zpět do obchodu